Lasić, L. (2023). Implementacija umjetne inteligencije u oglašavanju te njen utjecaj na psihološke aspekte potrošača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:413567
Lasić, Leonarda. "Implementacija umjetne inteligencije u oglašavanju te njen utjecaj na psihološke aspekte potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:413567
Lasić, Leonarda. "Implementacija umjetne inteligencije u oglašavanju te njen utjecaj na psihološke aspekte potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:413567
Lasić, L. (2023). 'Implementacija umjetne inteligencije u oglašavanju te njen utjecaj na psihološke aspekte potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 27.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:413567
Lasić L. Implementacija umjetne inteligencije u oglašavanju te njen utjecaj na psihološke aspekte potrošača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2023 [pristupljeno 27.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:413567
L. Lasić, "Implementacija umjetne inteligencije u oglašavanju te njen utjecaj na psihološke aspekte potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:413567