Stanić, M. (2023). Primjena principa dizajna korisničkog iskustva i korisničkog sučelja uz implementaciju umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:481349
Stanić, Magdalena. "Primjena principa dizajna korisničkog iskustva i korisničkog sučelja uz implementaciju umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:481349
Stanić, Magdalena. "Primjena principa dizajna korisničkog iskustva i korisničkog sučelja uz implementaciju umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:481349
Stanić, M. (2023). 'Primjena principa dizajna korisničkog iskustva i korisničkog sučelja uz implementaciju umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 27.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:481349
Stanić M. Primjena principa dizajna korisničkog iskustva i korisničkog sučelja uz implementaciju umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2023 [pristupljeno 27.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:481349
M. Stanić, "Primjena principa dizajna korisničkog iskustva i korisničkog sučelja uz implementaciju umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:481349