Brajdić, K. (2022). Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella" (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592
Brajdić, Kristina. "Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592
Brajdić, Kristina. "Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592
Brajdić, K. (2022). 'Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella"', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592
Brajdić K. Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella" [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2022 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592
K. Brajdić, "Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella"", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592