Brajdić, K. (2022). Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella" (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592
Brajdić, Kristina. "Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592
Brajdić, Kristina. "Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592
Brajdić, K. (2022). 'Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella"', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 03.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592
Brajdić K. Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella" [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 03.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592
K. Brajdić, "Istraživanje i razvoj korisničkog iskustva na primjeru branda "Aromabella"", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:662592