Kupres, P. (2021). Utjecaj percepcije atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže na odluku o kupnji proizvoda (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:253405
Kupres, Petra. "Utjecaj percepcije atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže na odluku o kupnji proizvoda." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:253405
Kupres, Petra. "Utjecaj percepcije atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže na odluku o kupnji proizvoda." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:253405
Kupres, P. (2021). 'Utjecaj percepcije atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže na odluku o kupnji proizvoda', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 05 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:253405
Kupres P. Utjecaj percepcije atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže na odluku o kupnji proizvoda [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2021 [cited 2024 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:253405
P. Kupres, "Utjecaj percepcije atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže na odluku o kupnji proizvoda", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:253405