Ban, I. (2011). Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102
Ban, Iris. "Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102
Ban, Iris. "Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102
Ban, I. (2011). 'Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102
Ban I. Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2011 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102
I. Ban, "Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2011. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102