Ban, I. (2011). Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102
Ban, Iris. "Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102
Ban, Iris. "Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102
Ban, I. (2011). 'Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102
Ban I. Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2011 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102
I. Ban, "Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:425102