Kelava, A. (2013). Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405
Kelava, Ana. "Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405
Kelava, Ana. "Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405
Kelava, A. (2013). 'Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405
Kelava A. Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2013 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405
A. Kelava, "Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405