Kelava, A. (2013). Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405
Kelava, Ana. "Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405
Kelava, Ana. "Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405
Kelava, A. (2013). 'Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405
Kelava A. Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2013 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405
A. Kelava, "Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405