Abičić, V. (2016). Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911
Abičić, Vedran. "Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911
Abičić, Vedran. "Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911
Abičić, V. (2016). 'Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911
Abičić V. Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2016 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911
V. Abičić, "Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911