master's thesis
Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje

Abičić, Vedran
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Cite this document

Abičić, V. (2016). Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911

Abičić, Vedran. "Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911

Abičić, Vedran. "Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911

Abičić, V. (2016). 'Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911

Abičić V. Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2016 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911

V. Abičić, "Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911

Please login to the repository to save this object to your list.