Abičić, V. (2016). Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911
Abičić, Vedran. "Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911
Abičić, Vedran. "Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911
Abičić, V. (2016). 'Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911
Abičić V. Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2016 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911
V. Abičić, "Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:190911