prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca
No public access
master's thesis
Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca

Čmelik, Iva
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Cite this document

Čmelik, I. (2020). Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607

Čmelik, Iva. "Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607

Čmelik, Iva. "Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607

Čmelik, I. (2020). 'Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607

Čmelik I. Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2020 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607

I. Čmelik, "Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607

Please login to the repository to save this object to your list.