Čmelik, I. (2020). Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607
Čmelik, Iva. "Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607
Čmelik, Iva. "Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607
Čmelik, I. (2020). 'Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607
Čmelik I. Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2020 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607
I. Čmelik, "Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607