Grubiša, P. (2020). Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123
Grubiša, Paula. "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123
Grubiša, Paula. "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123
Grubiša, P. (2020). 'Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123
Grubiša P. Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2020 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123
P. Grubiša, "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123