Grubiša, P. (2020). Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123
Grubiša, Paula. "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123
Grubiša, Paula. "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123
Grubiša, P. (2020). 'Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123
Grubiša P. Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2020 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123
P. Grubiša, "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123