Šokac, T. (2016). Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659
Šokac, Tea. "Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659
Šokac, Tea. "Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659
Šokac, T. (2016). 'Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659
Šokac T. Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2016 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659
T. Šokac, "Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659