Čmelik, I. (2020). Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607
Čmelik, Iva. "Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607
Čmelik, Iva. "Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607
Čmelik, I. (2020). 'Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607
Čmelik I. Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2020 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607
I. Čmelik, "Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:682607