prikaz prve stranice dokumenta Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda
No public access
master's thesis
Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda

Grubiša, Paula
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Cite this document

Grubiša, P. (2020). Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:128920

Grubiša, Paula. "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:128920

Grubiša, Paula. "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:128920

Grubiša, P. (2020). 'Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 24 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:128920

Grubiša P. Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2020 [cited 2025 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:128920

P. Grubiša, "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:128920

Please login to the repository to save this object to your list.