Petrović, I. (2021). Primjena teorije emocionalnog dizajna u kreiranju grafičkog proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:284031
Petrović, Ivana. "Primjena teorije emocionalnog dizajna u kreiranju grafičkog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:284031
Petrović, Ivana. "Primjena teorije emocionalnog dizajna u kreiranju grafičkog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:284031
Petrović, I. (2021). 'Primjena teorije emocionalnog dizajna u kreiranju grafičkog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:284031
Petrović I. Primjena teorije emocionalnog dizajna u kreiranju grafičkog proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:284031
I. Petrović, "Primjena teorije emocionalnog dizajna u kreiranju grafičkog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:284031