završni rad
Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji

Marić, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Marić, A. (2021). Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372

Marić, Anamarija. "Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372

Marić, Anamarija. "Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372

Marić, A. (2021). 'Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 28.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372

Marić A. Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 28.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372

A. Marić, "Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.