Marić, A. (2021). Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372
Marić, Anamarija. "Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372
Marić, Anamarija. "Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372
Marić, A. (2021). 'Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 02.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372
Marić A. Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 02.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372
A. Marić, "Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:388372