Šarić, I. (2019). Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:140308
Šarić, Ivona. "Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:140308
Šarić, Ivona. "Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:140308
Šarić, I. (2019). 'Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:140308
Šarić I. Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2019 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:140308
I. Šarić, "Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:140308