završni rad
Ambalaža kao marketing u promociji novog proizvoda

Habuš, Paula
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Habuš, P. (2023). Ambalaža kao marketing u promociji novog proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:554835

Habuš, Paula. "Ambalaža kao marketing u promociji novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:554835

Habuš, Paula. "Ambalaža kao marketing u promociji novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:554835

Habuš, P. (2023). 'Ambalaža kao marketing u promociji novog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 06.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:554835

Habuš P. Ambalaža kao marketing u promociji novog proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2023 [pristupljeno 06.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:554835

P. Habuš, "Ambalaža kao marketing u promociji novog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:554835

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.