Bolić, R. (2021). Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:110122
Bolić, Rino. "Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:110122
Bolić, Rino. "Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:110122
Bolić, R. (2021). 'Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:110122
Bolić R. Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:110122
R. Bolić, "Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:110122