Čikara, D. (2017). Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335
Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335
Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335
Čikara, D. (2017). 'Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335
Čikara D. Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2017 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335
D. Čikara, "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335