Budija, S. (2019). Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043
Budija, Sara. "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043
Budija, Sara. "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043
Budija, S. (2019). 'Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043
Budija S. Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2019 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043
S. Budija, "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043