Kraljević, D. (2019). Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:144175
Kraljević, Domagoj. "Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:144175
Kraljević, Domagoj. "Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:144175
Kraljević, D. (2019). 'Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:144175
Kraljević D. Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2019 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:144175
D. Kraljević, "Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:144175