Žličarić, M. (2022). Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892
Žličarić, Mihaela. "Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892
Žličarić, Mihaela. "Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892
Žličarić, M. (2022). 'Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892
Žličarić M. Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892
M. Žličarić, "Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892