Bolić, R. (2021). Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370272
Bolić, Rino. "Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370272
Bolić, Rino. "Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370272
Bolić, R. (2021). 'Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 11 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370272
Bolić R. Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2021 [cited 2024 October 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370272
R. Bolić, "Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370272