Ban, L. (2023). Ambalaža kao sustavni element marketinga (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:945923
Ban, Lucija. "Ambalaža kao sustavni element marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:945923
Ban, Lucija. "Ambalaža kao sustavni element marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:945923
Ban, L. (2023). 'Ambalaža kao sustavni element marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:945923
Ban L. Ambalaža kao sustavni element marketinga [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2023 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:945923
L. Ban, "Ambalaža kao sustavni element marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:945923